mardi 5 avril 2016

QUÈ HE FET AQUESTA PASQUA?


LES PASQÜES DELS ALUMNES
TROBA ELS ERRORS
Primé de tot aqueta semana santa el que he fet es quedarme a casa perqué el meu fill estaba d'acampament. Ho siga que el San sopà va ser una mona y un fardacho a casa: axò si que va ser una  Pascua Florida! En serta manera el què mes me ha hagradat de la Pasqua ha sigut saltà a la korda hi  fins y tot e mengat  arnadís d'almeles i caravaça i longaniza Para acabar he jugant a bolar la cometa i tanbé amb la peonza. Ha sigut una Pasqüa sense hous, com un Nadal sin turrons. Pero finalmente estic més alegre que unes Pascuas.

LES PASQÜES DELS ALUMNES
Primer de tot, aquesta Setmana Santa el que he fet és quedar-me a casa per què el meu fill estava de campament. O siga que el Sant sopar va ser una mona i un fardatxo a casa: això sí que va ser una  Pasqua Florida! En certa manera el que més m'ha agradat de la Pasqua ha sigut saltar a la corda i  fins i tot he menjat  arnadí d'ametles i carabassa i llonganissa Per acabar he jugat a volar la milotxa i també amb la trompa. Ha sigut una Pasqua sense ous, com un Nadal sense torrons. Però finalment estic més alegre que unes Pasqües.